partnerství hledání

A opět jeden z kategorie evidentně podvodných mailů. Píše jej opět Patrick KW Chan (chanpatrick69@yahoo.com.hk - sughuyio@virgilio.it). Vypadá to, že mail byl odeslán z IP adresy 77.250.223.20 (Amsterdam - Netherlands). Cestou se krátce zastavil na IP 212.216.176.237 (Rome - Italy).
Mail jsem opět nechal v původním znění, překlad je dílem tvůrců mailu. Uznejte, že je půvabný. A myslíte, že se nikdo nenachytá? Mýlíte se. Projděte si sekci "Podvodné maily" a najdete tam odkaz. Na jeho adrese je velice působivý článek.
VAROVÁNÍ: TOTO JE OPIS MAILU A S NEJVĚTŠÍ PRAVDĚPODOBNOSTÍ SE JEDNÁ O PODVOD.

Citace mailu:
partnerství hledání

Já jsem pan Patrick KW Chan výkonný ředitel a finanční ředitel Pověste Seng Bank Ltd, Hong Kong.
Mám lukrativní obchodní návrh společného zájmu podělit se s vámi; to zahrnuje převod velké částky peněz.
Dostal jsem váš odkaz v mém hledání ten, který vyhovuje mé navrhované obchodní vztah.
Máte-li zájem o spolupráci se mnou, kontaktujte mě přes můj soukromý e-mail
(chanpatrick69@yahoo.com.hk) pro více informací

Vaše nejbližší reakci na tento dopis ocení.


Pan Patrick Chan
E-mail: chanpatrick69@yahoo.com.hk

Konec citace
VAROVÁNÍ: TOTO JE OPIS MAILU A S NEJVĚTŠÍ PRAVDĚPODOBNOSTÍ SE JEDNÁ O PODVOD.
Na tyto maily se rozhodně nevyplatí odpovídat. Jak to dopadne, jsem popsal v některém z minulých příspěvků kategorie Podvodné maily.

Komentáře